Welcome

Hoi,

Welkom op mijn blog! Ik ben Gini, een twintiger die zich vooral bezighoudt met gezond eten, sporten, kleuters en plezier beleven.

Tot twee jaar geleden zag mijn leven er volledig anders uit. Gezond eten was het laatste van mijn zorgen en bij het denken aan sport begon ik al te zweten. Tijdens mijn Erasmuservaring in Valencia is er iets in mij veranderd waardoor ik gezonder wou leven (eigenlijk eerst gewoon afvallen maar dit is geëvolueerd in gewoon gezond leven).

Op twee jaar tijd is er veel veranderd. Gezond leven is voor mij een bezigheid en passie geworden en deze passie wil ik graag met jullie delen door tips, tricks en motivatie aan jullie door te geven via deze blog.

Xoxo G

Leave a Reply

