Zalige Zwetige Zondag

Zalige zondag

Sunday brunchday geen brunch zonder overheerlijke pannenkoekjes! Hoe vettiger hoe prettiger normaal, maar niet met deze gezonde en ook oooh zo lekkere bananenpannenkoekjes.

Ingrediënten:

  • 2 bananen
  • 3 eieren
  • beetje kaneel
  • kokosboter
  • ananas

Bereiding:

  • bananen, eieren en kaneel in een kom doen en plat stampen of mixen tot pannenkoekendeeg (zorg dat de bananen niet helemaal plat zijn)
  • Laat de kokosboter smelten in de pan en bak hierin de pannenkoekjes (niet te groot)
  • Serveer de pannenkoekjes met wat kleine stukjes ananas in het midden (en een lekker koffietje ;))

ENJOY🍌

Processed with VSCOcam with t1 preset

Zwetige zondag

Toch een beetje overdreven tijdens je sunday brunch, hier een reeks oefeningen die je altijd en overal kan doen om je lichaam in vorm te houden.

Zelf doe ik deze reeks veel voor het douchen of na het joggen.

WORKOUT

  • regenboogplank: Plankpositie en met linker- en rechterheup beurtelings tegen de grond tikken
  • regenboogjes maken: in bidpositie met benen 10cm boven de grond en romp licht naar achter leunend handen van linker- naar rechterheup brengen
  • pootje:zit op handen en voeten en brengen de knie zijlings omhoog
  • leglifts: poep van de grond duwen en terug naar de grond brengen
  • single leglifts: één been in lijn met het andere been de lucht in en zoals bij de vorige oefening poep van de grond duwen en terug naar de grond brengen
  • squads: Handen in vuistgreep voor je borstkas houden, benen op schouderbreedte en zachtjes door de benen gaan met de rug recht en poep naar achteren
  • crunches
  • biddende crunches
  • koereur crunches: je ligt in crunchpositie met benen in een hoek van 90°, breng nu de rechter elleboog naar de linker knie en wissel dit af met de linker elleboog en rechter knie
  • stoeltje plooi: neem de positie aan zoals op de foto en breng de benen tot juist boven de grond, ga met de rug ook tot net boven de grond en kom hierna terug tot de beginpositie
  • kickbox situps: lig plat op de grond met de handen gebald voor je borstkas, kom met de romp tot zitpositie en box met de linkerhand naar de rechterhoek voor je, ga terug plat en doe dit nu met de rechterhand naar de linkerhoek

Zweet ze!😅

xoxo G

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s